2015. február 6.

Sorsolás nyertesei


  Igaz, csak ketten jelentkeztek, de én az ő részvételüknek is nagyon örülök! ♥ Az igazságosság miatt, szétosztom a nyereményeket köztük. Kedves Bee és Virág, gratulálok és köszönöm a jelentkezéseteket, valamint az, hogy az olvasóim vagytok már régóta! ☺


  Úgy határoztam, mivel Bee egy dolgot kért, ezért azt teljesítem neki, a többi nyereményt Virágnak adom. Persze, ha Bee szeretné, akkor neki is készítek egy pár kódot (bár ez a nyereményéhez tartozik).

Bee Breathing nyereménye: blogszépítés, www.officialbee29.blogspot.com

  A másik lelkes olvasóm, Szabó Virág volt! Ő három blogját nevezte, és ebből egyenlőre csak kettőt tudok elkészíteni, csinosítani. Viszont igyekszem, és jár neki az ölelés, amiért nevezett! :)


Szabó Virág nyereménye: www.gyengedseg.blogspot.hu - design
                                          www.utazasaim-kepekkel.blogspot.hu

Az interjú kérdéseit hamarosan postázom - elektronikusan, persze -.
A válaszokat nem sokára felteszem!

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen:) Nekem megfele a blogszépítés, és köszönöm a lehetőséget:) E-mailben majd jelentkezem:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szívesen jelentkeztem a versenyre, és köszönöm a lehetőséget, hogy résztvehettem ebben. (:

    VálaszTörlés

Kedves Vendég!

Köszönöm, hogy vélemény nyilvánításra adtad a fejed! :)

Kíváncsi vagyok gondolataidra,
Vic'