2015. május 4.

Egy kis ünnep a blognak!

Kedves Olvasók! 



  Nemrég az Elena elérte a 29 (!) feliratkozót!Nagyon-nagyon köszönöm a megtekintéseket, véleményeket, amiket Tőletek kaptam! Mikor a blogot indítottam, nem hittem, hogy idáig jutok vele. Voltaképp ezt nektek köszönheti! 
  Annyira boldog vagyok... Tudom, 29 az "csak" 29, de azért, kérem... Ez a legtöbb feliratkozóval létező blogom, s az egyik legnépszerűbb is. Másoknak lehet, hogy fele ennyi idő alatt lett dupla vagy akár tripla ennyi rendszeres olvasója, viszont engem nem ez érdekel. Engem az Elena érdekel igazán. 
  Viszont az emberek így-úgy, de azért telhetetlenek. Ezért kérlek Titeket, hogy iratkozzatok fel, kommenteljetek bátran, mert nagyon szeretnék veletek kapcsolatba lépni és beszélgetni. ☺ Most, hogy ezt a számocskát elértük - ugyanis közös sikerünk -, a blog tovább küzd, a következő nagy mérföldkőig: az 50-ig. Azonban, ahogy Superman mondaná: "a végtelenbe és tovább!" Tehát akkor sem fogunk megállni. 
  Jelenleg van egy kedves Bloggerina, akinek a könyvével kell foglalkoznom, valószínűleg hamarosan egy ezzel foglalkozó cikk is kikerül majd a blogra. 


Túl sok ötletem van még, ahhoz, hogy mindent felsoroljak, ráadásként nem szeretném lelőni a poént. Ennél sokkal fontosabb dolgot kell tennem: meghálálni a szereteteteket.
  Az elmúlt hónapokban végig velem volt az Elena és Ti, az én kis Olvasóim. Jó érzés, hogy délutánonként leülhetek és blogolhatok, aztán kapok néhány kedves szót, egy-egy virtuális visszajelzést a "munkámról". Nem csak a saját szórakozásomért csinálom már, hanem értetek is. Ugyanis remélem, hogy van aki várja az én cikkeimet. 
  Voltak zűrösebb időszakok nemrég, de rendeződtek a dolgok körülöttem, ezért újult erővel próbálom helyre hozni az eddigieket. Reményeim szerint az Elena betör majd a legnépszerűbb és legelismertebb blogok közé... Ám ez még a jövő zenéje! ♥ Szeretném, ha a meglévő Olvasóim addig is velem maradnának!

Ezer és ezer köszönet, ölelés Nektek! 
VICTORY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Vendég!

Köszönöm, hogy vélemény nyilvánításra adtad a fejed! :)

Kíváncsi vagyok gondolataidra,
Vic'