2015. április 20.

Új design - Boldog Tavaszt!



  Az utóbbi hetekben teljesen inaktív voltam, néha-néha dolgozgattam az új kinézeten. Közben átgondoltam, hogy hogyan is folytathatnám blogot. Arra jutottam, hogy a kéziratokról fogok egy hosszabb, tartalmas cikket írni, hiszen kézirat nélkül nincs publikálás.
  Valamint különleges rendezvényt is szeretnék tartani az oldalon, amelyen könnyen és sokan részt vehetnek! A szabályok, dátum és más konkrétumok még nincsenek, de már rengeteg ötletet vetettem fel magamban.
  Az Elena nem csak tartalmilag, de azért külsőleg is kilóg az átlagosabb blogok közül. Úgy értem, hogy kissé összehangoltabb néhány más oldalnál. Ami tudást szereztem a kódolással, s designnal kapcsolatban, azt tovább adnám nektek. Például az oldal elemeinek testreszabását, szövegdobozokat, stb., stb.
  Gondolom már sokan letettetek az oldalról, tudom, hogy ingadozó volt az elérhetősége és a működése. De mint tudjátok, nyolcadikos vagyok, így lefoglalt a tanulás, valamint mostanában jobban belemerültem az írásba és a rajzolásba.
  Ennek persze előnye is van: haladtam a regényemmel (esetleg részletet teszek fel), fejlődtem az írás elméletben, és átéreztem az alkotás folyamatát, no és kidolgoztam egy-két trükköt a hatékonyságért.
  A listámon szerepel továbbá az, hogy bloggerinákkal vegyem fel a kapcsolatot, hogy jobb képet lássak arról, hogyan is alkotnak ők. Mi inspirálja őket, és hogy mik azok, amiket nem értenek a blogolással kapcsolatban, vagy az a terület, amihez jobban szeretnének érteni. Lehetséges, hogy összeállítok egy kérdőívet, amelyet kitölthetnétek őszintén, névtelenül.

Ha van valami érdeklődési körötök a desginnal, írással, blogolással kapcsolatban, amiről szívesen olvasnátok még, akkor ne habozzatok, hanem üzenjetek Nekem!

Sok-sok szeretet a kitartó Olvasóimnak!
VICTORY

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon örülök, hogy visszatértél!:) Nekem személy-szerint ez a blog a kedvencem az összes közül, de úgy halálosan komolyan, mindig boldogság tölt el, amikor látom, hogy új bejegyzés vana blogon. Tudom, hogy nem vagyok valami aktív, ezt nagyon sajnálom, mert te igazán megérdemled a... nem is tudom, hogy nevezzem, talán bíztatást vagy a szurkolást. :) Szerintem a design gyönyörű lett és nagyon eredeti is. Egy dolgot viszont nem tudok hova tenni. A fejlécen az van, hogy "Az blogspotos írók blogja." Nem úgy lenne a helyes, hogy "A blogspotos..."? Nem bántásból írom, csak szemet szúrt. :)

    További jó blogolást kívánok,
    Danielle Cobbler

    VálaszTörlés
  2. Kedves Danielle!

    Nagyon köszönöm, hogy szóltál, mert nem vettem észre... Sokszor átírtam a sorokat, így maradhatott hiba. Még egyszer köszönöm!
    Hihetetlenül örülök, hogy ennyire tetszik neked a blog! :) Valamint az is örömmel tölt el, hogy az új designet jónak tartod!

    Neked is kellemes blogolást kívánok! ♥ ♥ ♥
    VicTory

    VálaszTörlés

Kedves Vendég!

Köszönöm, hogy vélemény nyilvánításra adtad a fejed! :)

Kíváncsi vagyok gondolataidra,
Vic'