2015. január 12.

Vissza-visszatérésem




Új próba

A blog újraindítása?


  Úgy döntöttem, jó lenne ismét megpróbálni, visszaállítani eredeti állapotára a blogot. Amióta nem posztoltam, nagyon sok minden történt velem, és gondolom veletek is. Hiányzott a blogolás - mivel nem csak ezt az oldalt hanyagoltam el -, nagyot sóhajtottam, és úgy gondoltam nem hagyom kútba veszni az Elenát. Hisz' nem azért indult el.
  A hónapok alatt közelebb került hozzám az írás, mint hobbi, és sok mindent szeretnék ezzel a témakörrel megosztani. Rengeteg cikkterv él bennem, és remélhetőleg nemsokára publikálom. Aki velem tartott az előző szakaszban, annak köszönöm, és aki most kezd követni, vagy éppen újra, azoknak küldök egy ölelést!

  A változások... Nos, jó dolog a változás. Ezért is tettem, hogy az összes eddig bejegyzést privátra tettem. Mert teljesen újra akartam kezdeni az Elenát, és így érhetem el a legjobban.
  Amint már említettem, mostantól cikkek szerepelnek majd a blogon, inspirálás, segítségadásként.


Többet egyenlőre én sem tudok mondani, úgyhogy zárom a jelentést. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Vendég!

Köszönöm, hogy vélemény nyilvánításra adtad a fejed! :)

Kíváncsi vagyok gondolataidra,
Vic'