2015. január 17.

Feladat az olvasóknak - kérdezek, hát felelj!

ÜDVÖZLET
 Nemrégi posztomban meséltem kicsit magamról, nektek, olvasóimnak. Arról, hogy milyen egy átlagos napom, hogy kerültem a Blogspotra... stb. Úgy gondoltam, hogy jó ötlet lenne, ha most Ti mesélnétek magatokról!
  Hiszen én a blogom soraiban jártatom a billentyűzetem(??), ti pedig elolvassátok, gondoltok valamit, viszont én nem hallom a véleményeteket a cikkről. Szóval, kérnélek titeket, hogy a következő kérdéseim közül néhányra legyetek szíves őszintén válaszolni!

KÉRDÉSEK

1. Ti mikor és miért kezdtetek el blogolni?
2. Miről szól/szólt az első blogotok?
3. Hol találtatok az Elenára?
4. Milyen témájú blogokat kerestek főképp?
5. Ha választhatnál egy amerikai körút és egy angliai körút között melyiket választanád?
6. Mit próbálnál ki a legszívesebben? (sport, hobbi...)
7. Mit kérnél egy bloggerinától, aki valóra váltaná egy kívánságod?
8. Szereted a fanfiction blogokat vagy nem?
9. Milyen véleményed van a cikkeimről? Téma, hossz, tartalom alapján?
10. Miről olvasnál még?
11. Szeretnél-e komolyabban foglalkozni az írással? Vagy csak hobbi?

  Ezek közül a kérdések közül mindegyikre adott válaszotokat szívesen olvasnám, akár kommentben, akár e-mailben!

Nagyon érdekel a véleményetek,
VicTory

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Vendég!

Köszönöm, hogy vélemény nyilvánításra adtad a fejed! :)

Kíváncsi vagyok gondolataidra,
Vic'