2015. január 16.

Ki is vagy Victory?

A SZERZŐ

 

   Úgy gondoltam, hogy az olvasóim, feliratkozóim megérdemelnének egy kis morzsát arról, hogy kit is olvasnak. Nos, Victory vagyok, 2013. decemberében kezdtem blogolni a Blogspoton. De előtte már volt egy Blogger.hu-s oldalam, ami főleg szépségápolással, divattal kapcsolatosan működött. Akkor még csak 12 éves voltam, rosszabb volt az írási képességem, és amatőr a témában... És mégis, több ezer volt egy bejegyzésemen a megtekintés! Ezt persze máig sem értem.
 
  A Blogspotra kerülésem történetét röviden leírnám. Úgy történt, hogy 2013 decemberében szerettem volna belekezdeni egy történetbe, még hozzá lovasba. Ehhez szereplők kellettek, és úgy gondoltam, hogy egy lovas témájú csoportban keresek karaktereket. Rengetegen jelentkeztek, és neki álltam az 1. fejezetnek. Viszont azt még a Facebook-on posztoltam. Majd néhány komment után, szerettem volna blogot nyitni, de a Blogger.hu-nál jobbat kerestem, ekkor találtam rá a Blogspotra! Onnantól nem volt megállj, azóta is blogolok, több oldalam volt már, de az E L E N A eddig a "legkomolyabb".

Esetleg elcsépelt, de átlagos lány vagyok. Bár talán nagy álmokkal. Szeretnék kiadatni egy könyvet - aztán persze többet... -, grafikus lenni - a rajzolás is a tehetségeim közé tartozik -, és népszerű lenni. A napjaim nagy részét az iskolában töltöm - sajnos -, és készülök a felvételi zűrzavarra. Itthon olvasni, tanulni, rajzolni és blogolni szoktam főként. Minden reggel és este kakaót iszom, pedig már 14 éves vagyok, ez nekem a tea vagy a kávé - egy függőség. :)
  Az iskola felé - alig 200 méterre tőlem, falu -, mindig meg csodálom a napfelkeltét, meg várom az osztálytársaim buszát, hogy együtt sétálhassunk be. Egy átlagos napon rengeteget nevetünk, beszélünk, hülyülünk. Itthon pedig ez folytatódik, két testvérem is van, én vagyok a legkisebb. Sokszor filmezünk együtt, az egyik kedvencem a Csillagainkban a hiba és a másik a War horse / Hadak útján (az angol cím jobb). Apropó angol... Imádom ezt a nyelvet, és amennyit tudok, megtanulok belőle. Nagyon szeretek zenét hallgatni, miközben anyuék tévéznek, addig edzek. Kevés sikerrel... 

O K A Y?
Egyenlőre ennyit... :) Majd még bővítem, ha eszembe jut valami!

Ha kérdeztek, kommentben, szívesen válaszolok!
VICTORY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Vendég!

Köszönöm, hogy vélemény nyilvánításra adtad a fejed! :)

Kíváncsi vagyok gondolataidra,
Vic'